Awards

2024

Paris Honey Awards

Για το 2024 έχουμε βραβευτεί για την κορυφαία ποιότητα του μελιού μας, κερδίζοντας περήφανα το χρυσό βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Ποιότητας Μελιού «Paris Honey Awards 2024 που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι.

2022

Dubai International Taste Awards

Τρία νέα βραβεία ποιότητας κατέκτησε η Μελισσοκομική φάρμα Κοκκιάδη από το διεθνή διαγωνισμό ποιότητας «Dubai International Taste Awards 2022» που διεξήχθη στο Dubai τον Απρίλιο του 2022

  • Το γλυκό κουταλιού περγαμόντο κατέκτησε το πλατινένιο βραβείο για το 2022
  • Το γλυκό κουταλιού βύσσινο πήρε το χρυσό βραβείο για το 2022
  • Το μέλι πήρε το ασημένιο βραβείο για το 2022

Brand Name
Brand Name
Brand Name

2021

London Honey Awards

Για το 2021 έχουμε βραβευτεί για την κορυφαία ποιότητα του μελιού μας, κερδίζοντας περήφανα το ασημένιο βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Ποιότητας Μελιού «London Honey Awards 2021» που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

Διαβάστε τις αναλύσεις μας εδώ

Όλα τα επώνυμα μέλια που διατίθενται σε καταστήματα λιανικής έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο ανώτατο βραβείο μελιού (London Honey Awards). Τα προς αξιολόγηση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάλληλη κατάσταση για γευσιγνωσία και τα διακριτικά τους στοιχεία να αναγράφονται σωστά και καθαρά στην ετικέτα, δηλαδή να είναι προϊόντα έτοιμα προς πώληση στο καταναλωτικό κοινό.

Η οργανωτική επιτροπή του διαγωνισμού μπορεί να ζητήσει φυσικές και χημικές δοκιμές σε συνεργασία με αναγνωρισμένα εργαστήρια, προκειμένου να επαληθευτεί ότι τα προϊόντα είναι τεχνικά άρτια.

Αξιολόγηση

Η «τυφλή» μέθοδος χρησιμοποιείται για τη γευσιγνωσία των προϊόντων, χωρίς να είναι ορατή η συσκευασία και κανένα χαρακτηριστικό του προϊόντος . Σε κάθε προϊόν δίνεται ένας κωδικός αριθμός για να διασφαλιστεί η αξιόπιστη ιχνηλασιμότητα του. Τα δείγματα αξιολογούνται από την κριτική επιτροπή.

Κάθε κριτής πραγματοποιεί μια οργανοληπτική ανάλυση των προϊόντων που δοκιμάζει και καταγράφει μια αριθμητική βαθμολογία στο φύλλο αξιολόγησης, η οποία αντιπροσωπεύει τη γενική αίσθηση απόλαυσης (που μετράει περισσότερο στην τελική βαθμολογία) καθώς και άλλα κριτήρια, όπως εμφάνιση, οσμή, υφή, γεύση και αίσθηση στο στόμα.

Τα προϊόντα αξιολογούνται με βάση τις ξεχωριστές και μεμονωμένες ιδιότητές τους και δεν ανταγωνίζονται το ένα το άλλο.